درد دل....

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

درد دل....

 

سلام به روی ماه تون

 

حالتون چطوره؟ عبادات تون قبول

 

الهی که حالتون خوش باشه و همیشه لبخند رو لباتون باشه

الهی که همیشه سلامت باشید و پیش عزیزان تون خوش باشید

بازم شرمنده رفقای خودم شدم

تکراری شده اما باز بر من، غیبتم رو ببخشید

 

و سپاسگذار همون اندک رفقای دوست داشتنی و

مهربون و با معرفت خودم هستم

که خیلی دوست شون دارم که نیاز به اسم بردن نیست

خودشون می دونند کی هستند

 

شرمنده نمیدونم چرا مثل همیشه شوق اینجا رو ندارم

دل مشغولی هایم زیاد شده اما هرگز رفقای خودم

رو از یاد نمی برم همیشه هستم و خواهم بود

 

التماس دعا

 



نظرات شما عزیزان:

گلناز
ساعت13:18---24 مرداد 1392
مرسی مسعود جان.از ارزوی قشنگی که کردی و احساسی که خیلی زیبا بیانش کردی

گلناز
ساعت17:34---22 مرداد 1392
بذار خيال كنم هنوز يه لحظه از نيازتم

یــــــاس
ساعت0:43---22 مرداد 1392
فقط باش نیازی به شرمندگی نیست..سلامت باشی همشهری چه با غلط چه بی غلط...!!! اما سعی در بی غلطی کن

یاشیل
ساعت17:48---20 مرداد 1392
سلام دوست من.عیدت مبارک.خب بذار ببینم چندتا غلط املایی داشتی تو این متن!الاهی=الهی.شوغ=شوق
خوش باشی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 19 مرداد 1392برچسب:, ساعت توسط masoud |